پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225908
رضاييان هيچ عرقي به پرسپوليس نداشت
تاریخ انتشار : 1395/05/21 12:36:04
نمایش : 1544
علي اکبر طاهري درباره جدايي رامين رضاييان از پرسپوليس اظهار داشت:رضاييان حرف هايي زد که مشخص شد هيچ عرق و علاقه اي به پرسپوليس ندارد.او خيلي سريع گفت که اصلا نمي خواهد در پرسپوليس بماند و هرگز حاضر نيست در جايي بازي کند که بيش از يک سال طول بکشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت:نسبت به تخلفات گذشته رضاييان گذشت کرده بوديم اما به او القا شده بود که ما فريبش داده ايم.

علي اکبر طاهري درباره جدايي رامين رضاييان از پرسپوليس اظهار داشت:اخلاق من اين نيست که خيلي مسائل بيان شود.دنبال اين هستم حفظ آبرو شود اما با رفتار رامين رضاييان تفاهمات از بين رفت.من در حضور استيلي از رضاييان خواستم بماند و پرسپوليس او را به باشگاهي که مي خواهد بدهد و در ادامه بازگردد.اين پيشنهادي بود که مورد تاييد استيلي هم قرار گرفت.به هر حال نام پرسپوليس نام بزرگي است و هر کسي لياقت پوشيدن پيراهنش را ندارد.

وي ادامه داد:رضاييان حرف هايي زد که مشخص شد هيچ عرق و علاقه اي به پرسپوليس ندارد.او خيلي سريع گفت که اصلا نمي خواهد در پرسپوليس بماند و هرگز حاضر نيست در جايي بازي کند که بيش از يک سال طول بکشد.پدر رضاييان هم مي گفت که او بايد در پرسپوليس بماند و اشتباه فکر مي کند.ما نسبت به تخلفات گذشته رضاييان گذشت کرده بوديم اما به او القا شده بود که ما فريبش داده ايم.

طاهري افزود:هرگز دوست نداشتم کار به اينجا برسد.رضاييان خودش اصرار کرد که وارد اين مرحله شويم و با اصراري که داشت اميال شخصي اش را نشان داد.اميالي که نشان مي داد کوچکترين تجانسي با پرسپوليس ندارد.من در اين 3،4 روز بيشترين وقتم را به رضاييان اختصاص داده بودم.برخي فکر مي کردند باشگاه کوتاهي مي کند.ما همه زحمات مان را کشيديم اما رضاييان با اصراري که داشت از باشگاه پرسپوليس جدا شد.

منبع:کاپ

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html